Ostatnio przeglądane

Opinie klientów

Zamawialem juz kilkakrotnie i zawsze podziwiam jakosc wykonania i profesjonalne podejscie do klienta.Polecam wszystkim.

Jakość, bardzo dobre wykonanie rolet .To już moje drugie zamówienie .Jestem bardzo zadowolona z zakupu.

Jakość produktu bez zarzutu. Szkoda, że nie ma więcej punktów odbioru osobistego, bo niestety koszty dostawy są bardzo wysokie.

moskitiera wykonana bardzo estetycznie , szybko i solidnie, polecam jak najbardziej

więcej

Dostawa do UE

Dostarczamy produkty do wszystkich krajów Unii Europejskiej. Szczegoły poniżej...

więcej

Prokonsumencki

Nasz sklep otrzymał Certyfikat Sklep Prokonsumencki, i zobowiązaliśmy się do przestrzegania Kryteriów Prokonsumenckich, co oznacza między innymi, że stosujemy regulamin dbający o prawa konsumenta oraz przestrzegamy jasnych i prostych reguł związanych z prawem odstąpienia od umowy zawartej na odległość oraz reklamacją towaru.

prokonsumencki.pl

zamknij

PŁATNOŚCI ZA PRODUKT 4.1.Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:
      1. Płatność gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki- Sprzedawca może wymagać zaliczki w wysokości 40% ceny Produktu, płatnej w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
      2. Płatność gotówką przy odbiorze osobistym.
      3. Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
      4. Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Bluemedia.pl– możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej sposobów płatności oraz na stronie internetowej http://www.bluemedia.pl/.
        1. Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem serwisu Bluemedia.pl. Obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi:
          1.  Blue Media S.A. z siedzibą w Sopocie przy ul. Powstańców Warszawy 6,zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Gdańsk - Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr0000320590, o kapitale zakładowym w wysokości 2 000 000 PLN (w całości wpłaconym), NIP: 585-13-51-185;wpisana do rejestru dostawców usług płatniczych pod numerem IP17/2013, do rejestru instytucji pożyczkowychpod numerem RIP000109, do rejestru pośredników kredytowych pod numerem RPK002057, do rejestruprzedsiębiorców telekomunikacyjnych pod numerem 11050
          2. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
          3. Dostępne formy płatności:
            Karty płatnicze:
            * Visa
            * Visa Electron
            * MasterCard
            * MasterCard Electronic
            * Maestro
          4. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego  albo Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami
          5. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
4.2.Termin płatności:
  1. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
  2. W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki albo płatności gotówką przy odbiorze osobistym, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki

BLUEMEDIA płatności